Ida

Ida

Komentarze

  1. Rewelacyjny blog Panie Darku. Obserwuję Pana od dłuższego czasu, ale dopiero dziś przejrzałem całego bloga, przeczytałem każdy wpis i obejrzałem każde zdjęcie. Aż ciężko odnieść się, bo takie wrażenie zrobiły na mnie zdjęcia i tekst. Wiele zdjęć zasługuje na miano dzieł sztuki, tak niesamowicie uchwyceni są na nich ludzie i niesamowite, choć prawie zawsze normalne chwile wyjęte z życia. A jednak jest w nich jakaś odświętność i radość z życia, i wspaniale się to ogląda. Pana szczere notki zawierające trudne przemyślenia mają taką samą moc oddziaływania. Jest Pan niesamowicie silnym facetem i gratuluję Panu dojścia tam gdzie Pan jest aktualnie - jako świetny ojciec tylu świetnych dzieciaków :) Szczególnie lubię Pana zdjęcia z festiwalu w Ostródzie bo stąd pochodzę i też ORF jest moim sercu bardzo blisko. W tym roku nawet Pan mi mignął gdzieś przy wejściu ;) Za rok jak Pana spotka, to osobiście przekaże swoje uznanie :) Pozdrawiam i pogody ducha i zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz